World of Warships: Legends – Italiensk höst
Få en ny italiensk jagare med temakamouflage och saker för kaptensutveckling! Paketet innehåller: Curtatone, italiensk jagare, klass II Premium 1 st Insignia 3 st Befordringsordrar 3 st kamouflage Regia Marina En del innehåll såsom boosters, kaptenserfarenhet, kamouflage m.m. syns först när ditt konto nått en viss nivå i spelet. Vidare kan en del innehåll, b.la fartyg, permanenta kamouflage, containrar, flaggor samt symboler och bakgrunder för märken, bara användas på den plattform de köptes på. Du kan endast erhålla den här DLC:n en gång.