Wargaming.netAction och äventyr
Rusta dig för kommande strider med det japanska slagskeppet Hyūga, klass VI Premium, och påfyllning av förråden. Paketet innehåller: - Hyūga, japanskt slagskepp, klass VI Premium - 12 st kamouflage Imperial Japanese Navy - 10 000 allmän erfarenhet - 500 000 krediter - 5 st sällsynta stridsboosters - 5 st sällsynta allmänna erfarenhetsboosters - 5 st sällsynta boosters för fartygserfarenhet - 5 st sällsynta kreditboosters - 5 st sällsynta boosters för kaptenserfarenhet Om du redan äger Hyūga får du 15 000 000 krediter som kompensation. En del innehåll såsom boosters, kaptenserfarenhet, kamouflage m.m. syns först när ditt konto nått en viss nivå i spelet. Obs: En del innehåll, b.la fartyg, permanenta kamouflage, containrar, flaggor samt symboler och bakgrunder för märken, kan bara användas på den plattform de köptes på. Du kan endast erhålla den här DLC:n en gång.