World of Warships: Legends – Forntidens Härskare
Frankernas kejsare och Egyptens symbol sammangjutna i fartygsform. Klart för drabbning, kapten, en okänd fienden är siktad vid horisonten... - Premiumkryssaren Charlemagne, klass VI - Halloweenkamouflaget Scarab Skin för Charlemagne - 7 dagar Premiumkonto - 10 st Kamouflage Rust Bucket Om du redan äger Charlemagne eller Scarab Skin får du följande kompensation: Charlemagne: 18 750 000 krediter Scarab Skin: 3 250 000 krediter Obs: En del innehåll såsom boosters, kaptenserfarenhet, kamouflage m.m. syns först när ditt konto nått en viss nivå i spelet. En del innehåll, såsom fartyg, permanenta kamouflage, containrar, flaggor samt symboler och bakgrunder för märken, kan bara användas på den plattform de köptes på.