World of Warships: Legends — Den Store Caesar
Det här berömda italienska slagskeppet har ett huvudbatteri bestyckat med tio 32 cm (12,6-tum) pjäser och kommer paketerat med noga utvalt spelinnehåll. Paketet innehåller: 1 st Giulio Cesare, italienskt slagskepp, klass IV Premium 5 dagar Premiumkonto 12 st kamouflage "Regia Marina" 10 st sällsynta boosters för fartygserfarenhet 10 st sällsynta kreditboosters 10 st sällsynta boosters för kaptenserfarenhet 10 st sällsynta allmänna erfarenhetsboosters 10 st sällsynta stridsboosters 37 000 kaptenserfarenhet Om du redan äger Giulio Cesare får du 9 375 000 krediter som kompensation. Obs: En del innehåll såsom boosters, kaptenserfarenhet, kamouflage m.m. syns först när ditt konto nått en viss nivå i spelet. En del innehåll, såsom fartyg, permanenta kamouflage, containrar, flaggor samt symboler och bakgrunder för märken, kan bara användas på den plattform de köptes på.