World of Tanks - Ökade intäkter
Ju mer du tjänar i varje strid, desto bättre förberedd är du nästa gång du rullar ut på slagfältet. Med Premiumtid och boosters gör paketet Ökade intäkter dig redo för varje utmaning i din väg! Det här DLC-paketet för World of Tanks Modern Armor innehåller: - Premiumkonto – 3 dagar - 4× Boosters för vagnserfarenhet (10 st) - 4× Boosters för vagnschefserfarenhet (10 st) - 1,25× Silverboosters (10 st)