Wargaming.netSkjutspelAction och äventyrStrategi
Längtar du till fronten? Se då till att du har pansar så det räcker! Mauerbrecher är en tung stridsvagns skapad för närstrid, med pansar som tål det mesta och en kraftig kanon som slår hårt tillbaka. Paketet Supertungviktare ger dig även värdefulla boosters som ökar dina inkomster i strid när du aktiverar dem. Det här DLC-paketet för World of Tanks Modern Armor innehåller: - Mauerbrecher VK 168.01 (P), tysk tung stridsvagn, klass VIII - 4× Boosters för vagnserfarenhet (10 st) - 8× Boosters för vagnschefserfarenhet (10 st) - 1.5× Silverboosters (10 st) OBS: Alla Premiumvagnar kommer med en garageplats och en blandad uppsättning standard- och Premiumammunition.