World of Tanks Modern Armor – Spaningssvärm
Ta befäl över M22 Locust och bemästra den aktiva spaningens konst! Den här snabba spaningsvagnen har hög eldhastighet som inte låter fienden komma undan. Paketet Spaningssvärm ger dig även Premiumdagar som ökar dina inkomster i strid och silver som låter dig fylla på med ammunition, förnödenheter m.m. Det här DLC-paketet för World of Tanks Modern Armor innehåller: - M22 Locust, amerikansk lätt stridsvagn klass III - 3 dagar Premiumkonto - 200 000 silver OBS: Alla Premiumvagnar kommer med en garageplats och en blandad uppsättning standard- och Premiumammunition.