Se kyllä tuntuu! T14 vaunun nopeasti ampuva tykki ja hyvä panssarointi tarkoittavat, että kykenet jakamaan kipua keskitason peleissäsi. Amerikkalaista lihaa antaa sinulle myös premium-tiliä tuomaan enemmän tuottoa taisteluistasi. Tämä World of Tanks Modern Armorin DLC sisältää: - amerikkalainen tason V T14 raskas vaunu - 3 päivää premium-tiliä HUOMIO: Kaikkien premium-vaunujen mukana saat oman tallipaikan ja lajitelman tavallisia ja premium-ammuksia.