World of Tanks - Militära muskler
Håll ställningarna och slå tillbaka med Centennial Chieftain/T95 '59! I paketet Militära muskler får du ett välbalanserat kraftpaketet från Kalla Kriget. Den kommer med en uppsättning värdefulla boosters som ökar dina inkomster i strid. Det här DLC-paketet för World of Tanks Modern Armor innehåller: - Centennial Chieftain/T95 '59, tung stridsvagn Post-War Era (Era 1) Western Alliance - 8× Boosters för vagnschefserfarenhet (10 st) - 4× Boosters för vagnserfarenhet (10 st) - 1.5× Silverboosters (10 st) OBS: Alla Premiumvagnar kommer med en garageplats och en blandad uppsättning standard- och Premiumammunition.