World of Tanks - Accelererad start
Riv upp slagfältet med en av de mest sällsynta startvagnarna från Andra Världskriget spelet har att erbjuda! MTLS-1G14 har en otrolig kanondumpningsförmåga och en snabb automatladdare som inte ger fienden tid att vare sig fly eller gömma sig. Skaffa den tillsammans med Premiumtid och boosters i paketet Accelererad start och se din pansarkarriär ta fart! Det här DLC-paketet för World of Tanks Modern Armor innehåller: - MTLS-1G14, amerikansk lätt stridsvagn, klass IV - Premiumkonto – 3 dagar - 2× Boosters för vagnserfarenhet (6 st) - 4× Boosters för vagnschefserfarenhet (6 st) - 1,25× Silverboosters (6 st) OBS: Alla Premiumvagnar kommer med en garageplats och en blandad uppsättning standard- och Premiumammunition.