Wolfenstein: Youngblood Deluxe Upgrade
Uppgradera till Wolfenstein: Youngblood Deluxe Edition för att spela hela spelet med en vän gratis. Deluxe Edition inkluderar Buddy Pass så att du kan bjuda in en vän och uppleva det frenetiska samarbetsläget i Youngblood, även om vännen inte äger spelet. Deluxe Edition-uppgraderingen ger dig även Cyborg Skin Pack med: - Cyborgskin till karaktären - Titanlegeringskins till alla vapen - Rustningsförstärkande signal För att använda Buddy Pass: - Bjud in någon från din vänlista som har installerat testversionen av Wolfenstein: Youngblood - Gå till Main Menu och välj Play Game eller Continue Game > Host Game > Invite, och välj sedan vännen du vill bjuda in.