Wolfenstein: Youngblood - 2500 Gold Bars
Innehåller 2500 Gold Bars, en spelvaluta som används för att köpa ny kraftrustning och vapenskins för att hjälpa dig och dina vänner att skjuta er fram genom nazistockuperade Paris.