Wolcen: Lords of Mayhem
Från och med den 3 september 2024 kommer multiplayer att avbrytas. Spelet kommer fortfarande att vara tillgängligt i enspelarläge. Upptäck ett vackert actionrollspel i ett mörkt fantasyuniversum. Ge dig ut på ett storslaget äventyr i en dramatisk kampanj och sätt dina färdigheter på prov i det endgame som väntar efteråt. Bemästra unika stridssystem, väjningsmekanik och djupt anpassningsbara färdigheter utan klassbegränsningar. Du är ett av ”Heimlocks barn”. Som liten räddade den ökända storinkvisitorn Heimlock ditt liv och uppfostrade dig till stolt medlem i Purifiers republikarmé – perfekta soldater vars mål det är att driva ut det övernaturliga och profana. Du och dina adoptivsyskon är på väg att ge er ut på en resa som vänder uppochned på allt ni trott er veta… Wolcen: Lords of Mayhem innehåller: ● Fri karaktärsutveckling. Det finns inga klassbegränsningar i Wolcen. Använd vilka vapen- och rustningstyper du vill och utveckla din egen spelstil. Använd och anpassa kraftfulla färdigheter med förändrare som stärker dem, ger dem extra användningsområden eller ändrar deras spelmekanik helt. Prova de 21 underklasserna i det unika Ödets portar-systemet – och lås upp ännu fler möjligheter med sällsynta unika föremål. ● Tunga dynamiska strider med telegraferade attacker, aktiv väjning och ett unikt ”tryck-och-dra”-system för resurser. Vänd striden genom att anta en av apokalypsens aspekter, var och en med sina egna unika färdigheter. ● Dynamisk ljudbild som hjälper dig känna kraften i dina attacker. ● Visa upp ditt modesinne med ett stort antal kosmetiska anpassningar som kan färgas på många olika sätt. ● En episk kampanj med röstskådespeleri. Spela igenom en storslagen berättelse full av vändningar, stämningsfulla handgjorda miljöer, livsfarliga fiender och fasor som övergår allt förstånd. ● Omfattande endgame. Utveckla stadsstaten Stormfall, kämpa dig genom oändligt med utmaningar och få kraftfulla föremål.