WO4U: Weapon `Traffic Signal`
Ett nytt vapen till Hades läggs till. Få en ny stridsupplevelse! ■Innehåll Weapon "Traffic Signal". ■Användning I lägret kan du välja Weapons > Equip Weapons för att byta vapen. Det här innehållet gäller bara WARRIORS OROCHI 4 Ultimate och kan inte användas i grundspelet WARRIORS OROCHI 4.