WO4U: Weapon `Fork`
Ett nytt vapen till Yang Jian läggs till. Få en ny stridsupplevelse! ■Innehåll Weapon "Fork". ■Användning I lägret kan du välja Weapons > Equip Weapons för att byta vapen. Det här innehållet gäller bara WARRIORS OROCHI 4 Ultimate och kan inte användas i grundspelet WARRIORS OROCHI 4.