WO4U: Weapon `Feline Paws`
Ett nytt vapen till Gaia läggs till. Få en ny stridsupplevelse! ■Innehåll Weapon "Feline Paws". ■Användning I lägret kan du välja Weapons > Equip Weapons för att byta vapen. Det här innehållet gäller bara WARRIORS OROCHI 4 Ultimate och kan inte användas i grundspelet WARRIORS OROCHI 4.