WO4U: Sacred Treasure `World Tree Bident`
Sacred treasure "World Tree Bident" läggs till. Få en ny stridsupplevelse! Obs! Du kan använda New Normal Magic och Charge Magic. ■Innehåll Sacred Treasure "World Tree Bident" ■Användning I lägret kan du välja Weapons > Equip Sacred Treasured för att byta helig skatt. Du får det här föremålet om du köper WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition eller WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition. Var noga med att inte köpa samma innehåll två gånger. Det här innehållet gäller bara WARRIORS OROCHI 4 Ultimate och kan inte användas i grundspelet WARRIORS OROCHI 4.