WO4U: Legendary Weapons OROCHI Pack 4
Legendariska vapen till nya WARRIORS OROCHI-befäl läggs till. Få en ny stridsupplevelse! ■Innehåll Legendariska vapen till: Gaia, Hades, Yang Jian, Ryu Hayabusa, Joan of Arc, Achilles och Perseus ■Användning I lägret kan du välja Weapons > Equip Weapons för att byta vapen. Du får det här föremålet om du köper WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition eller WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition. Var noga med att inte köpa samma innehåll två gånger. Det här innehållet gäller bara WARRIORS OROCHI 4 Ultimate och kan inte användas i grundspelet WARRIORS OROCHI 4.