WO4U: Deluxe Edition Bonuses
■Innehåll - Bonusvapen: War God's Halberd Z, God Smiter's Pike Z, Abaddon Z - 300 000 Growth Points - 3 000 Arena Points - 100 Crystals - Tidigt upplåsta karaktärer: Kyūbi, Tamamo, Yinglong ■Användning - Vapen I lägret kan du välja Weapons > Equip Weapons för att byta vapen. - Growth Points I lägret kan du välja Upgrade > Upgrade Officers > Upgrade Levels för att använda Growth Points och göra dina karaktärer starkare. - Arena Points Poängen kan användas i arenan för att låsa upp karaktärer eller vapen. - Crystals I lägret kan du trycka på Upgrade > Upgrade Camp för att använda Crystals. - Upplåst karaktär I lägret kan du välja Party > Form Team för att välja karaktär. *Den här produkten ingår i ett DLC-paket för de som köper Deluxe Edition.