Witchdoctor α-upplåsning
Få tidig tillgång till Witchdoctor α! Den här dräkten har en multifunktionell attack- och försvarsstråle som kan stötta laget och störta motståndare. Innehåll: Tidig upplåsning av Witchdoctor α: Duality Beam-exodräkten Obs! Tidiga upplåsningar kan köpas även om du redan låst upp exodräkten ifråga eller om du redan uppnått upplåsningskraven. Tänk på att inte köpa en tidig upplåsning för en exodräkt du redan låst upp. Föremål i det här setet kan finnas tillgängliga att köpa individuellt eller i andra set. Undvik dubbelköp. Innehållet går att komma åt genom att gå från titelskärmen till hemskärmen i spelet. Obs! Det här DLC-paketet kan bara spelas på Microsoft-kontot som köpt det. Även om du är organisatör för en familjegrupp får inga av familjemedlemmarnas konton tillgång till det.