Dirt Rally 2.0, alla 4 säsonger med eftersläppt innehåll och Colin McRae: FLAT OUT-paketet. 26 platser, från utmanande rallyetapper till ultramoderna rallycrossbanor. Över 70 av världens mest utmärkande rally- och rallycrossbilar, däribland bilarna från 2018 och 2019 FIA World Rallycross Championship-säsonger.