Wildcards
Spela Hand of Fate på ett helt nytt sätt , med tillägg av Fate kort . Välj ditt öde , och du kommer att spela med en helt unik uppsättning regler och möta en helt unik uppsättning utmaningar . Detta DLC innehåller nio nya Fate kort med sina egna möten och speciella föremål .