Whiskey & Zombies
WHISKEY & ZOMBIES är ett roligt och intensivt multiplayerspel där familjen McCrearys måste dricka whiskey och ta sig igenom horder av zombies genom den amerikanska södern och till sitt hem i Bayou. Strategin är enkel: Smyg, slåss, skjut, drick och håll dig levande samtidigt som du ständigt gnäller på den virusdödande hembrända whiskeyn. Funktioner i spelet - Top-Down kaos: Drick, slå och skjut dig igenom horder av zombies. - Unikt hälsosystem: Zombieviruset påverkar din uthållighet, hembränd whiskey håller virusnivån nere. Men ju säkrare du är, desto svåra blir saker. Om en spelare förvandlas till en zombie, kan en annan spelare väcka dem till liv igen. - Olika karaktärer: Var och en av medlemmarna i familjen McCreary har sina unika egenskaper. - Story: Berättelsedriven handling om McCrearys resa.