What A Deal Pack
Paketet innehåller: 1 förrådsväska så du kan bära mer byten. 1 bankvalv så du kan förvara fler föremål i byn. Fem paket med kampanjskärvor så du kan ge dina hjältar och försvar unika bonusar.