Welcome to ParadiZe - Archeologist Quest
Åh! Du där, överlevare! Ja, du. Vi behöver lite hjälp med vår forskning. En äkta, modern arkeolog för att hitta alla utstyrslar som Jeff Tusk gömde för sina framtida beundrare. Och eftersom det inte kommer att bli någon framtid, kan vi lika gärna gräva upp dem nu. Med den berömda arkeologen Makoto Yamahori i spetsen får du utforska ParadiZe i sökandet efter Jeff Tusks nära förflutna och låsa upp tio ytterligare utseendeföremål.