Weapon skins - Unicamo, Hexagon Ice & Copperhead Snake
Få exklusiva vapenskal och utöka anpassningen av din vapenarsenal ännu mer. De unika skalen är tillgängliga för alla krypskyttegevär i spellägena för en spelare eller flera. Ta din krypskytteupplevelse till nästa nivå. Det här nedladdningsbara innehållet består av vapenskalen – Copperhead Snake, Hexagon Ice och Unicamo.