Weapon skins - Hexagon Ice & Death Pool
Få exklusiva vapenskal och utöka anpassningen av din vapenarsenal ännu mer. De unika skalen är tillgängliga för alla krypskyttegevär i spellägena för en spelare eller flera. Ta din krypskytteupplevelse till nästa nivå. Det här nedladdningsbara innehållet består av vapenskalen – Hexagon Ice och Death Pool.