Weapon skins - Africa Tech, Grass Wave & Death Pool
Få exklusiva vapenskal och utöka anpassningen av din vapenarsenal ännu mer. De unika skalen är tillgängliga för alla krypskyttegevär i spellägena för en spelare eller flera. Ta din krypskytteupplevelse till nästa nivå. Det här nedladdningsbara innehållet består av vapenskalen – Death Pool, Africa Tech och Grass Wave.