Way of the Hunter - Steyr Arms Pack
Steyr Arms-paketet innehåller fyra nya jaktgevär till Way of the Hunter, däribland Steyr-Gams – ett nyligen utannonserat jaktgevär för alpina miljöer som fanns tillgängligt exklusivt i Way of the Hunter innan det ens såldes i butik. Steyr Arms är hantverksmästare som skapat jaktgevär med högkvalitativa material och bländande design. Deras status som legendarer fick de kort efter starten 1864 då de tidigt utmärkte sig med sin kvalitet, pålitlighet och precision. Steyr Arms-paketet innehåller följande gevär: Steyr-Gams Steyr-Gams är det idealiska geväret för jakt i alpina miljöer. Det har en optimerad pipa och en integrerad picatinnyskena så du kan montera optik på bästa sätt. Den kolbaserade kolven och den nydanande 3D-printtekniken har skapat ett ultralätt gevär av högsta kvalitet och precision. Steyr SSG M1 SSG M1-geväret är avsett för jakt av medelstora djur och klarar de tuffaste uppdragskraven. Förutom sin pålitlighet och precision har det även ett multifunktionellt chassi som inget annat gevär kan skryta med. Steyr Mannlicher CL II Fullstock Stor pålitlighet, maximal precision, lätt att använda – Steyr Mannlicher CL II är ett av de bättre valen när du ska jaga de största och farligaste djuren. Steyr Monobloc ARMAD Green-Brown Ett vapen helt gjort i stål enligt militärstandard när du vill ha något riktigt robust. Ny ”monobloc”-konstruktion, där pipan och gevärskroppen utformats i en enda del för oslagbar pricksäkerhet. Den ergonomiska kolven går att anpassa på flera innovativa sätt. Den här begränsade utgåvan använder högkvalitativt ARMAD-stål och är grönbrunfärgad.