Way of the Hunter - Matariki Park
Upptäck magiska Nya Zeeland: ett paradis för såväl naturentusiaster som jägare. Landet har många olika sorters miljöer som bjuder in till äventyr fulla av spänning och unika jaktupplevelser i vad som är ett av de vildaste naturområdena i hela världen. Välkommen till Matariki Park Matariki Park i Nya Zeeland bjuder på miljöer av alla dess slag. Ta dig runt i bergsområden där himalayatahr och den mäktiga sambarhjorten lever och kliv in i låglandsskog för att möta den ståtliga kronhjorten. Fascineras av naturens skönhet och verklighetstrogna djur i timmar medan du serveras insikter i lokala seder och vanor. Helt unik natur Matariki Park är en hel värld i sig med sjöar, dammar, stränder, täta skogar, branta backar, gömda grottor, floder och regnskogar. Här finns miljöer och djur av allsköns slag, med såväl förvildade svin och getter som bara återfinns i Way of the Hunters Nya Zeeland som gräsänder och sikahjortar. Möt djur som dykt upp de senaste århundradena och slagit sig ner här. * Djur i Matariki Park: Dovhjort Europeisk kanin Fasan Fälthare Förvildad get Förvildat svin Gems Grågås Gräsand Himalayatahr Hjälmpärlhöna Klippiga bergen-vapiti Kronhjort (Nya Zeeland) Sambarhjort Sikahjort Vildsvin Vitsvanshjort * Förbättrad jaktupplevelse Det bärbara jaktstativet är här: en pryl som lyfter jakten något enormt. Alla WotH-ägare kan nu ställa ut ett stativ på alla kartor och vänta på rätt precis rätt tillfälle att agera. Tålamod är nyckeln till framgång i Way of the Hunter, oavsett om du är i Matariki Park, Nez Perce Valley, Aurora Shores, Tikamoon Plains eller Transsylvanien. Det här DLC:t ingår även i Map Pack 2.