Wattle Gobbler
Bordet är dukat med det andra Headhunter-tillägget till Borderlands 2. Den som är sugen på action får allt och lite till i kamp mot den glupske Wattle Gobbler. Stilla hans hunger och sätt stopp för honom för att få en efterrätt i form av berättelser från Grandma Torgue med delikata huvuden och utseenden som tilltugg!