Ett oönskat spöke från San Franciscos förflutna dyker upp efter femtio år. En mördare i Oakland placerar ut liken från sina offer på samma sätt som den ökände mördaren Zodiac gjorde på 60-talet, och han hånar polisen och media med krypterade meddelanden. Kommer du att lyckas avkoda meddelandena och få tag i mördaren som efterliknar Zodiac? Slutför uppdraget och få nya kläder!