Watch Dogs: Legion - Resistance Edition-paketet
Lås upp nytt innehåll till din resa genom London med Resistance Edition: Resistant-paketet låser upp den nya karaktären Lynx, som är hackare och har en djurinspirerad mask och dräkt. Dessutom får du en veckas VIP-status så att du skaffar spelvaluta snabbare.