Watch Dogs: Legion - Deluxe Edition
Förbättra din Watch Dogs: Legion-upplevelse med Deluxe Pack. Paketet innehåller: - London Dissident-paketet - Lynx Operative - 1 vecka med VIP-pass Rekrytera vem som helst till din motståndsrörelse och hacka, infiltrera och slåss för att återta ett London som i en snar framtid står vid ruinens brant. Welcome to the Resistance. Rekrytera och spela som vem som helst i staden. Alla du ser har sin unika bakgrundshistoria, personlighet och uppsättning färdigheter. Hacka beväpnade drönare, skicka ut spindelrobotar och besegra fiender med en AR-mantel. Ta motståndsrörelsen ett steg längre och kämpa med dina vänner i nya uppdrag online.