WARRIORS OROCHI 4: Legendary Costumes OROCHI Pack 3
Legendariska dräkter till dina WARRIORS OROCHI-befäl kommer att läggas till. Utkämpa strider på ett helt nytt sätt. ■Innehåll Legendariska dräkter till: Dodomeki, Gyūki, Hundun, Diamondback, Zeus, Athena, Ares, Odin och Perseus ■Gör så här Du kan byta dräkter från lägret genom att välja "Party" - "Select Costume".