WARRIORS OROCHI 4: Deluxe Edition Bonus Pack
■Innehåll ・Bonusvapnen "War God's Halberd", "God Smiter's Pike" och "Abaddon" ・30,000 Growth Points ・3,000 Arena Points ・Spelfiguren "Yinglong" låses upp. ■Gör så här ・Vapen Du kan byta vapen i lägret genom att välja "Weapons" - "Equip Weapons". ・Growth Points Du kan höja nivån på dina spelfigurer med growth points i lägret genom att välja "Upgrade" - "Upgrade Officers" - "Upgrade Levels". ・Arena Points Du kan använda poängen till att låsa upp spelfigurer eller köpa vapen i Battle Arena. ・Upplåst spelfigur Du kan välja spelfiguren i lägret via "Party" - "Form Team".