WARRIORS OROCHI 4: Bonus Mount "Unicorn"
Det ridbara bonusdjuret "Unicorn" läggs till. Ta del av strider i en helt ny stil. ■Innehåll Bonus Mount "Unicorn" ■Gör så här Du kan byta riddjur i lägret genom att välja "Party" - "Form Team".