WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Da Ji
Obs! Den här produkten har varit tillgänglig tidigare. Var noga med att inte göra ett onödigt eller överflödigt köp. Bonusdräkter för Da Ji kommer att läggas till. Ta del av strider i en helt ny stil. ■Innehåll Bonus Costume till "Da Ji" ■Gör så här Du kan byta dräkter från lägret genom att välja "Party" - "Select Costume".