WARRIORS OROCHI 3 Ultimate NEW BGM PACK
Den här nedladdningen låter dig välja bakgrundsmusik på redan avklarade banor. Sätt lite färg på tillvaron på dina favoritbanor med nykomponerad bakgrundsmusik. *Ny bakgrundsmusik: "Mirror World -SACRED HORIZON-" "Mystic Realm -ORIENTAL EDEN-"