WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - OTHER 1
Specialdräkter blir tillgängliga för de 16 karaktärerna under Other 1, med de flesta dräkter baserade på designer från serierna DYNASTY WARRIORS: Strikeforce eller DYNASTY WARRIORS.