WARRIORS OROCHI 3 Ultimate BGM PACK 2
Ny musik kommer att kunnas väljas på banor som redan är klarade. Nya musikspår: "Enchantment -ORIENT SPECTRA-" "Ferocity -FATAL STROKE-"