WARRIORS OROCHI 3 Ultimate BGM PACK 1
Ny musik kommer att kunnas väljas på banor som redan är klarade. Nya musikspår: "DLC: Rush -SQUARED AIR-" "DLC: Leap -COUNTERPLAY-"