Warriors of the North
’Warriors of the North’ DLCn för Battle Brothers expanderar spelet med en mer distinkt nordlig region, såväl som olika startscenarier för att välja ditt legosoldatskompani. Möt en helt nya grupp av barbarer i strid, bär ny utrustning i viking och rus tema, och följ legenden av ’Ijirok’, en mytologisk varelse från det frusna norr! Innehåller: - Ursprung - Välj ett av tio olika ursprung och spela som nordliga barbarer, bondemilis, eller en flock av kultister. Varje ursprung har speciella regler som formar din kampanj till olika upplevelse från början till slut. - Nya motståndare - Möt en helt ny grupp av nordliga barbarer, som har sin egna utrustning och unika mekaniker. - Legendariska platser - Besök två nya legendariska platser och slåss mot två nya bossar i ett uppdrag som leder till en legendarisk belöning. - Förkämpar - Jaga fiendeförkämpar och möt dem i strid och ta deras ryktbara föremål för dig själv. - Nya baner och utrustning - Klä dig i stil med en samling av nya viking- och rusinspirerade baner, sköldar, hjälmar och rustningar. Använd nya vapen och släpp lös den nya nordiska krigshunden! - Nya kontrakt och händelser - Förtjäna din plats i norr genom att ta dig an nya kontrakt. Fördjupa dig i att leda ett legosoldatskompani med ännu mer illustrerade händelser. - Ny musik - Två nya ljudspår håller dig sällskap under dina äventyr.