Warlander - 500 Goldings
Få 500 Goldings. Golding kan användas för att få anpassningsobjekt som Glamours, avatardelar och emotes, samt karaktärsplatser, däckplatser, aurakristaller och boosterobjekt. Använd Goldings för att sätta färg på WARLANDERs värld!