Warlander - 4400 Goldings
Få 3700 Goldings med en bonus på 700 Goldings i detta värdepaket! Golding kan användas för att få anpassningsobjekt som Glamours, avatardelar och emotes, samt karaktärsplatser, däckplatser, aurakristaller och boosterobjekt. Använd Goldings för att sätta färg på WARLANDERs värld!