Warlander - 2100 Goldings
Få 1850 Goldings med en bonus på 250 Goldings i detta värdepaket! Golding kan användas för att få anpassningsobjekt som Glamours, avatardelar och emotes, samt karaktärsplatser, däckplatser, aurakristaller och boosterobjekt. Använd Goldings för att sätta färg på WARLANDERs värld!