Warhammer: Vermintide 2 - Taal's Huntsman
Taal's Huntsman-samlingen innehåller två premiumkosmetikföremål för Markus Kruber: huvudbonaden Soothsayer's Skullcap och skinet Herald of King Taal. Kosmetikföremålen kan användas på Markus Krubers Huntsman-klass. Om kosmetikföremålen: Soothsayer's Skullcap – Huvudbonad Bärs traditionellt av de som har en nära koppling till Ghur, Bestarnas vind, eller bara gillar fårstuvning. Herald of King Taal – Skin Ett kungligt plagg för den som tveklöst valt att hänge sig åt Bestarnas herre.