Warhammer: Vermintide 2 - Sister of the Thorn
Sisters of the Thorn brukar vara tjänarinnor åt Ariel, Athel Lorens livsgivande drottning, men det finns de som tjänar mörkare, mer illasinnade krafter. Kerillian återföds i sina mystiska led och strider med trollformler och spjut. De får sin kraft från naturens prakt för att stärka och skydda sina allierade. – Släpp lös gudinnornas gåvor med två nya vapentyper: Briar Javelin och Deepwood Staff. – Omfamna naturens väv med ett nytt unikt talangträd. – Upplev naturens prakt med ett exklusivt utseende för karaktären och nya kommentarer. – Använd välsignelserna från Cadai och Cytharai för att stärka och skydda andra hjältar. – Ändra utseendet på din Sister of the Thorn med alla nya utseenden Utseendeföremål som medföljer: 5 nya Briar Javelin-illusioner 5 nya Deepwood Staff-illusioner 4 nya hudfärgsvarianter för hjälten 4 nya hattar 3 nya porträttramar 6 exklusiva behåll målningar OBS! När du köper Warhammer: Vermintide 2 – Sister of the Thorn Career får du 335 shillings (spelvaluta) som du kan handla med i spelbutiken.