Warhammer: Vermintide 2 - Ellyrian Handmaiden
Ellyrian Handmaiden-samlingen innehåller två premiumkosmetikföremål för Kerillian: huvudbonaden Reaver's Helm och skinet Daughter of Lileath. Kosmetikföremålen kan användas på Kerillians Handmaiden-klass. Om kosmetikföremålen: Reaver's Helm – Huvudbonad En hjälm tillhörande de beryktade Ellyrian Reavers, som kan var modiga riddare eller skoningslösa plundrare. Det beror på vilken sida av spjutet du befinner dig. Daughter of Lileath – Skin Ett plagg värdigt mångudinnans prästinna som bevis för sitt värde i tro och strid.