Warhammer: Vermintide 2 - Elithis Pilgrimage
Samlingen Elithis pilgrimsfärd innehåller två premiumutseenden för Victor Saltzpyre: Monsterjägarens hatt och skinnet Helhuntens ringbrynja. Utseendena kan användas på Victor Saltzpyres Häxjägarkapten-yrke. Om utseendena: Monsterjägarens hatt – hatt Huvudbonad för en tempelriddare som är väl van vid att spåra upp de förbannade Children of Chaos, var de än gömmer sig. Helhuntens ringbrynja – skin Klädsel från en (o)berömd dödare av odöda, Joseph von Helhunten. En man inte möta, vare sig du är levande eller inte.